2013年12月14日 星期六

點解會......冇拖拍?




當你見到人哋成雙成對時,你或者會慨嘆地問自己,點解我好難墮入愛河?
如果你覺得愛神同你總係無緣,可能是由以下5個情況引致:

1. 遇上錯的人
當你不停同條件不符合自己真正心意嘅人約會,當然唔會愛上佢哋。有啲人成日有拖拍,唔係因為佢哋特別可愛、受歡迎,好可能係因為佢哋經常令自己遇上對的人,而唔會將時間浪費喺唔符合自己擇偶條件嘅人身上。
 
2. 你的社交生活有問題
回想你近兩個星期認識咗幾多新嘅朋友?當你長期都係同同一班「舊」好友,甚至只係同好姊妹hang out的話,試問又點會撞到Mr.Right?唔好話Mr.Right,咁樣連新嘅女性朋友都識唔到啦!
擴闊圈子,開放自己,先可以俾新機會流入生活。下次同好友出去飲嘢嘅時候,唔好只顧望住自己嘅朋友滔滔不絕,眼神要留意一下周圍嘅人,展露出友善嘅眼神同表情,將自己訓練成令人覺得容易/願意接近嘅人。

3. 你沒有愛情戀上癮
對於不易戀上的你,呢個或者係一個好嘅原因,因為有啲人會用拍拖嚟逃避家庭不和,或其他個人問題,所以特別需要「戀愛」,有需要,自然會將注意力、努力集中喺想要嘅事情上了。
你唔容易墮入愛河,有可能係因為你對自己生活各方面都感到滿足,唔急於找拖拍,其實咁都唔係一件壞事呀!


4. 你的擇偶條件太苛刻
如果你已經定期俾自己認識新朋友一段日子,但仍然無結果,你可能需要諗吓會唔會係因為你內心嘅擇偶條件太苛刻,嚴重收窄咗「Mr.可能」的範圍。
如果你嘅答案係「yes」,就務必要同自己嘅潛意識協調一下。方法好簡單,理性地列出合理嘅客觀條件,喺心裏講一次,等潛意識記住調整咗嘅擇偶條件。下次遇見新朋友時,輕輕提醒自己要有開放、探索的精神。Free your mind!

5. 你太清楚自己的需要
好多人等好耐好耐都唔會隨便拍拖,但當佢遇上一個佢認為係合適嘅戀愛機會時,就唔會俾佢溜走,因為佢太清楚自己理想中嘅戀愛對象條件係咩,所以一直以來唔願意退而求其次。呢類型嘅人可以話係寧缺莫濫。
清楚目標係好事,但一定要搞清楚自己有無犯上要求太苛刻嘅毛病。而且有時候過分嚴肅,約會仲未開始已經喺度衡量對方係唔係結婚對象,咁樣實在太沉重了!

(第5 點可能是本人的死症)


27 則留言:

  1. 世代,你知道第5點可能是你的死症,咁要改啦!

    回覆刪除
  2. 若果是第5點的話,我就寧願堅持它。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好容易孤獨一生的, CHRIS 要好好衡量.::_2290 ::_368

      刪除
    2. 好多時候,我都寧願自己一個人。我不會感到寂寞、孤獨。早已習慣一個人。

      刪除
    3. 還年輕的你, 大把QUOTA, 不用煩惱! 本人就好大了.::_379

      刪除
    4. 你點知我年輕呀?

      刪除
    5. 還有此心境, 曾是過來人的自己, 怎樣都比我年輕.

      刪除
    6. 是嗎?我一直以來都是一個人,整個求學時期,一個朋友都無,現實中的朋友甚少。

      刪除
    7. 求學期咪同你一樣. 點頭之交就有.

      刪除
    8. 我認為現在未係時候找伴侶。一個人過都沒問題,很快樂,不一定要有伴侶。比起有無伴侶,自愛更重要。人是為自己而活的。

      刪除
    9. 你們相逢恨晚.........都不太遲.................::_342

      比起有無伴侶,自愛更重要。

      刪除
    10. C: 這個相逄 要不得都不會是恨晚.::_379

      刪除
  3. 有第5點特質的人, 其實有自己的特質, 不隨波逐流, 好有型架! 不過都唔好太執著, 嘗試接受下唔同類型的人!
    ::_2172

    回覆刪除
  4. 世代...我都認為第5 點說得好啱,找對象談戀愛也是寧缺莫濫好呀....::kk3006

    回覆刪除
    回覆
    1. 就因為寧缺勿濫, 現在還是孤家寡人.::_2290

      刪除
  5. 世代,你想我留多一次言?
    不如試下改point 5喇!一試無妨呢!
    哎呀!我又没有了兩個留言了,又覆唔到人家tim,要想想法子了……

    回覆刪除
  6. 都話唔識改咯!
    點樣做才對?

    回覆刪除
  7. 可能第5點唔止你~可能都係好多人既死症~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小T 識唔識教我改善, 問題癥結在那?::mm1613

      刪除
  8. 世代,點解會......冇拖拍?
    咁...你要自我檢討吓....喺邊方面有問題呢?:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話咗唔識改嘛! 唔知問題出在那裡?

      刪除