2014年1月2日 星期四

Vitas - Opera N2





我的房子修好了

裡面卻只有我一個

身後的門關上了

秋風不停地敲打著窗

就讓我再次哀號吧

昨夜的閃電和迷濛的晨霧

陽光因此而變得冰冷

往昔的痛楚一個個向我襲來

就讓一切蘊結吧..........

吖........... 吖............ 吖.............


 
 


22 則留言:

  1. 所以要大喊, 並用高音頻震爆玻璃!::cc4104

    回覆刪除
    回覆
    1. 震爆之後,會不孤寂嗎?

      刪除
    2. 起碼發洩過嘛!
      未必會孤寂?
      ::_1560

      刪除
    3. 因為世代太大聲,嘈住隔鄰的人,比人鬧,所以唔孤寂LOR 。

      刪除
    4. 潔潔是否好叻女呀?

      刪除
    5. 可惜男主角不是我.::uu7071

      刪除
    6. 做乜咁ge樣?唔係男主角,即係唔使比人鬧lor!

      刪除
    7. 從來只有世鬧人::_1554

      刪除
  2. 每次見到佢,再聽到佢D淒厲勁高音,都會諗起一個字…“妖”!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒法啦 他是賣高音的歌手.
      其實認識他又喜歡的歌 只是寥寥無幾.::cc9106

      刪除
  3. 好勁爆...
    首歌好聽...雖然是俄文!

    回覆刪除
    回覆
    1. 那些中文便是當中意思囉.
      我都算好勤力打哩! 不是抄返來的.::uu7123

      刪除
    2. 世代:你果然好勤力打哩! 俄文都識!叻叻! =D> :-bd
      「不是抄返來的」....家吓算是 "侄"我囉喎!:))

      刪除
    3. kaka 邊有疾你呀.
      資料除了必需抄之外, 還要加上個人努力才成事的.
      抄都要付出的.::kk3048

      刪除
    4. 咁....kaka 要努力向 世代 學習 學習 喇!::kk3111

      刪除
    5. 要努力向 kaka 學習 學習 就真!
      ::_2157

      刪除
  4. 能夠一個人享用一間房子,在寸金尺土的香港裡,已經幸福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 俄羅斯D屋照計平好多.
      人生豈只有一間屋呢? 間屋不賣 只作居住用
      不算富貴!::_1556

      刪除
  5. 世代: 你好嗎? 俾你講中喇! 我好似之前一樣(齋睇唔寫嘢) 。 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 衰妹 唔寫不是罪過, 但應亂寫最少一篇, 主要是給訪客留言給妳.
      要知道 bloger的回應, 妳的mail 是沒法通知妳的. 明白未.
      蜓子好掛住妳呢!::_342

      刪除
    2. 無論你哋留言在哪裡,Gmail 都唔會通知架啦! 所以我寫唔寫都一樣!真係好麻煩,又唔慣!x(
      我都掛住蜓子,得閒會去佢果度留低腳印!

      刪除