2014年1月31日 星期五

對奕




從小學開始, 父親已教曉我捉 中國象棋!
未知是否 遺傳或天份問題, 不出一個月時光,
父親 已是我的 手下敗仗. 之後 已未能贏 回我一仗.
及後 他唯有轉教我的 三姊.
很快地 她亦有時能勝過我.

由於父親棋力不差,  小學至中學畢業前 均是未逢敵手.
可惜學校和班內 並不表揚此玩意. 儘管每年攞到第一名
亦無人問津  ........

曾聽人說 捉棋能 陶冶性情, 令人心胸廣闊!
可惜本人棋力愈高, 脾氣卻愈變暴躁, 心胸卻愈變狹隘!

有否看過很多 亞伯圍埋一堆, 間唔中更有人說這步應點行,
及后又指點對方怎應著, 往往被人說 兩頭蛇.
假若行棋者不聽其說話, 接著由先手 轉變作下手,
便會即時說難堪說話給他聽.
再者 下棋者亦會很快領略到什麼作 鋤弱扶強 的滋味.
亞伯門很快地 掉轉槍頭 協助強者一方 怎樣贏你, 什至出埋手.
真係好現實呢!

(以上乃我真人領略和參予事項)

現在的我 已經不再和他們對奕, 但間唔中只會在旁觀看, 並儘量減少出聲和教棋.
亦只會在網上和人對奕或觀戰.


 

30 則留言:

  1. 我唔鍾意脾氣暴躁的人架, 2014年你要改變下啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要不捉就不會再有問題發生.
      C 不嬲唔鍾意本人, 所以係唔使改脾氣!::_1560

      刪除

  2. 除夕㊗您团聚香甜
    初一㊗您喜庆新春
    初二㊗您福贵满堂
    初三㊗您福慧双增
    初四㊗您大吉大利
    初五㊗您满载而归
    初六㊗您春风满面
    初七㊗您节日快乐
    初八㊗您福禄寿存
    初九㊗您如意吉祥
    初十㊗您万事亨通
    十一㊗您一帆风顺
    十二㊗您吉星高照
    十三㊗您合家和乐
    十四㊗您身心安康
    元宵㊗您爱情甜蜜

    回覆刪除
    回覆
    1. 負責作的很努力, 但缺乏心思.::_380

      刪除
    2. C: 妳的留言已足夠做一個網誌, 加上得意公仔 自能吸引一斑讀者.
      但在回應欄內卻很難另人產生興趣!::cc4096

      刪除
  3. 晚上好!世代!你喜歡捉棋!祝棋開得勝!馬年行好運!新春愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上間中有玩, 現場卻沒有了.
      祝馬年進步, 新的一年勝舊年.::ny2398

      刪除
  4. 原來看人捉棋的人 , 可以兩邊提提點 ...... 似乎想搞事喎!::ww6054

    回覆刪除
    回覆
    1. 落埸捉的那個不想贏,所以咪個個很齊心地:
      鋤弱扶強 :
      :_1553

      刪除
  5. 我父親也很喜歡下中國象棋,小時候曾教我們幾兄弟姊妹,可惜沒有一個有他的遺傳,更莫說青出於藍喇! ::kk3100

    回覆刪除
    回覆
    1. 興趣是要培養的, 同學大都輸在我手底下, 自然有興趣玩啦.
      事實 中國象棋一向鮮聽過有女棋士出現!
      ::uu7091

      刪除
  6. 祝你馬年行好運,馬到功成, 龍馬精神,吉祥如意,金銀滿屋,心想事成!
    我不大會捉 中國象棋!::ny3038

    回覆刪除
    回覆
    1. 興趣那能勉強呢!
      祝龍馬精神 一本萬利.::cc4030

      刪除
  7. 潔潔看過爺爺玩盲棋,世代無玩過呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 盲棋有兩種
      1) 不看棋而行. 雙方限時行棋者, 不超過半分鐘一步, 世代應該冇問題
      2) 蓋棋 即是將所有棋反轉而捉, 雖然玩得不差, 但興趣不大.
      在本區, 我算薄有名氣, 所以要讓他們步數, 間中亦可讓單馬才捉.

      刪除
    2. 嘩!世代好另呀!潔潔看過爺爺玩的,是你所說的第2種。

      刪除
    3. 係好叻先至真,嘻嘻笑!

      刪除
    4. 明天初五 要返工啦. 但下午應該可以上網覆大家!::cc7005

      刪除
  8. 世代,我呀!你明天上班了嗎?

    回覆刪除
  9. 比上不足 比下有餘那隻.
    唔識捉會話我叻, 識捉的有話本人使奸贏他們!::cc7000

    回覆刪除
  10. 世代,祝你開工大吉呀!今日初五是接財神日,祝你財運亨通!
    唔准你講什麼無神論...等等呀!我哋係中國人,要應節gar!知道嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可嘆的是, 新春至今早, 無論和舊同事, 朋友和同事賭博, 輸的仍然是我呢?
      今早輸了 $1,200 給他們!::_2434

      刪除
  11. 世代~
    或許是你的棋藝太精湛了!所以欠決了等候對方下棋子的耐性呢!Kanis不懂棋藝,但若以輕鬆怡情態度作戰,別論輸贏,未知會否有新的感受呢?^0^

    回覆刪除
  12. 下棋應要有耐性, 此乃下棋者必有德性, 本人因為缺乏 致使高不成 低不就. 失敗!
    ::ee5077

    回覆刪除
  13. 唔識捉象棋呀!只能說週末愉快了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 興趣是要培養的, 同學大都輸在我手底下, 自然有興趣玩啦.
      事實 中國象棋一向鮮聽過有女棋士出現!

      刪除
  14. 我細佬又是年年第一......我就一D唔識.圍棋就走得2步......

    回覆刪除
    回覆
    1. 圍棋看得很少, 又沒人教, 想蜓子一定勝過本人.
      試過比人用精子方式 教訓過, 之後亦沒機會玩了.
      蜓子這麼喜歡吟詩作對, 學吓中國象棋亦是相輔
      相成的做法,不錯的.

      刪除