2013年9月8日 星期日


這幅圖會令你們有何遐想呢?
 
 
 

89 則留言:

  1. 哈哈!潔潔好開心,你無唔理我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘿!仲可以播歌tim,下一個post我要試下先,如果唔識,你要教我架.

      刪除
    2. 呢幅圖充滿活力lor,川流不息lor.

      刪除
    3. 可惜YAHOO MAIL 冇顯示, 要進入BLOG 才知妳已留言.
      未知點樣令歌曲自動播.

      刪除
    4. Aiya!~風風!你入設定,選接收留言由電郵就得架喇,同時如果你唔想網友探你次次要打驗証碼,在設定選文章及留言,選是否要驗証碼,選否,就可以啦.
      風風~~明白未呀!

      刪除
    5. 潔潔, 已嘗試改變設定, 妳試吓再留言給我.

      刪除
  2. 世代~~終於有點時間研究一下,今天明白多了!至於留言是應該可以選擇在指定的email上收到通知的。今晚我會再看看其他的問題......

    回覆刪除
  3. 你進入自己的網綕時,右上角會看到設計,按入....然後進入的版面内,左手邊最下部分,你會看到設定....再按入便可按每樣需要作更改了.我也還在試驗中~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近很忙嗎? 不見妳蹤影?
      我的回應名字又變了........唉!

      刪除
  4. 我有這樣做過, 但做錯了, 之前試過後, 無人能留到言, 現在才改回.
    我還未放到頭像.

    回覆刪除
  5. 風風,我做咗文章分類喇!好開心!

    回覆刪除
  6. yeah!我們又見面了!風哥~~

    回覆刪除
  7. 搵到你,只睇主頁仲以為你仲未登場呀!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 剛放工不久 大少姐, SAT 我都要返工的.

      刪除
    2. 做乜jack?人哋關心你咋,咁惡死!唔問你!

      刪除
    3. 風風,潔潔納悶,送首歌比我聽丫,可以嗎?

      刪除
    4. 風風,你在上午1:41回應我ge? 你個blog是否未調較時間,方法如下,試試丫!
      在 blog 主頁 右上角按 "設計" 入去選→ "設定" → "語言和格式" → "時區" 、把時區改為 "香港"


      刪除
    5. 風風,哈哈!又係我呀!祝假期快樂呀!

      刪除
    6. 好喜歡,不過...好傷感!

      刪除
  9. 點解不在我的舊BLOG 留言.
    這裡只是暫用地方!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說誰?潔潔不能入你的舊blog,除非你有回應我!我才能跟著email回應你!

      刪除
    2. 呀.....有辦法,我依著舊email入你舊blog!

      刪除
    3. 潔潔連埋sat,sun有4日假期呀!!!
      明天開始!

      刪除
    4. 明天都要返工, 星期六我都要返工.
      潔潔好過份啫.

      刪除
    5. 公司要求我們放大假, 最近好積極找兼職, 潔潔有冇介紹!
      洗碗都冇問題, 但要有每天十小時喎!

      刪除
    6. 放假點解唔休息?嘩!每天工作十小時?攞命咩!

      刪除
  10. 每天八時回到公司, 19:00 左右放工, 已習慣了
    現在最低工資是$30 咋, 做十小時都是$300, 皮費差不多要$100
    冇乜著數架.
    潔潔 生活艱難架, 唔辛苦點得世間財.

    回覆刪除
  11. 無乜著數,仲做?養精蓄銳吧!

    回覆刪除
  12. 邊有潔潔咁富貴, 做兼職盡量找近屋企, 起碼慳回車馬費.
    休兩日息已足夠, 仲可做十日添.

    回覆刪除
  13. 好辛苦呀!風風!注意健康呀!

    回覆刪除
  14. 風風,早晨呀!祝工作順利!
    在家露台遙望西貢碼頭,十分寧靜,但潔潔的心不寧靜!

    回覆刪除
  15. 莫非潔潔思春, 但中秋已過, 相信是:
    一葉知秋了. 有何煩惱事?

    回覆刪除
  16. 風風,26歲女孩子,你認為有什麼煩惱事?

    回覆刪除
  17. 少女情懷總是詩, 當然有排煩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 風風,可能潔潔對戀愛有太多憧憬吧!

      刪除
    2. 現在的那個好咪得囉.
      人 那有完人. 因為不完美才是更完美的. 明白嗎?

      刪除
    3. 風風以前唔係咁講GE?

      刪除
    4. 都要看潔潔身體狀況而定, 不過一直認為他不好. 係我一早飛了他.

      刪除
  18. 多謝呀!但今日在我POST,有部分人,我回覆唔到呀!HOW COME?!

    回覆刪除
  19. 邊張圖像?有笑容?你意思是在PROFILE上按你的名字後去不到你的BLOG?我有點STUPID,不太明白添?!等我再試下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個圖像名是Wstorm, 按落都過唔到此blog, 當然有問題, 但剛剛在小t 那裡又變回風的笑容無問題了, 先排又是wstorm, 未知妳那邊要怎樣糾正添?

      刪除
  20. 回覆
    1. 多謝關心! 今天已識笑了, 燒已退晒.

      刪除
    2. 那就好了, 風風也可以笑了!

      刪除
  21. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 世代...我係momo 呀...上一個留言真的給我刪除了..唔好意思...我再給你甫補回,,但你可在電郵那裡會看回我那個留言的...,

      刪除
    2. Momo, 潔潔搭訕呀! 如果要消除【作者已經移除這則留言】,請你也同時tick選【永久刪除】就得喇!

      刪除
  22. 風風, 你頭像問題解決了? 你媽媽出院未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都沒有試做, 頭像當然仍舊一樣.
      母親不肯吃藥, 燒還未退, 現在入住療養院, 姑娘要求我們盡量派人照顧母親飲食.
      幾不負責任!

      刪除
    2. 莫名其妙的 !!! 照顧不適的人, 是她們的責任呀 !!!

      刪除
    3. 要母親吃藥是很困難的事, 她們選擇放棄, 所以要求我們逗她吃藥.

      刪除
    4. 她們總得嘗試, 不可以混入食物中嗎?

      刪除
    5. 當然要這樣做, 但母親味覺咁精明, 怎能輕易騙倒她.

      刪除
    6. 經常左逗右逗. 不是時常成功的.

      刪除
    7. ngng.....無辦法啦...她是媽媽....

      刪除
  23. 風風, 伯母怎麼啦? 還要氹嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今天出院, 感覺上精神麻麻.
      若要她的手手做運動 似乎過份了點, 但驚她手手萎縮!

      刪除
    2. 風風, 可喜可賀, 在家容易照顧一點.
      旁人協助她『郁手郁腳』...可以嗎?
      祝早日康復.

      刪除
    3. 當然有, 但她會大叫和打人.

      刪除
    4. ngng.....忍耐一點吧....

      刪除
  24. 回覆
    1. mimi 我過不到妳的blog, 因為沒有公開給大家留言, 且妳沒加我在妳的朋友圈內.

      刪除
  25. 回覆
    1. Welcome.
      還不太懂得用此平台.

      刪除
    2. 世代, " Wind Storm " 也是你嗎?

      刪除
    3. 當然是本人, 但因為不太憧用GOOGLE, 很多舊BLOG 友那裡會出現此名稱, 卻找不到LINK 到這裡, 反而出現 風的影子 就冇問題, 你懂得教我修改嗎?

      刪除
    4. 世代,早晨!
      看來你OK 了!你連結了自己的blog 喇!
      恭喜!

      刪除
  26. 近呢幾個月, 其實潔潔好病, 氣喘, 心跳......
    病對潔潔而言, 是老生常談.

    回覆刪除